Veel resultaat door eenvoud

De smartwatch meet continu uw gezondheid, hierdoor kunt gemakkelijk uw gezondheid verbeteren en uw gezondheidsdoelen behalen.

Ons unieke concept helpt u op een effectieve manier uw doel te behalen. Uw smartwatch geeft inzicht in uw huidige gezondheid. Door dit te combineren met advies en training behaald u uw gezondheidsdoelen eenvoudig.

Hieronder in het kort de pijlers waar op ons gezondheidsplan gebaseerd is.

Voeding

Gezonde en gevarieerde voeding is erg belangrijk. Het zorgt ervoor dat uw lichaam alle bouwstoffen binnen krijgt die het nodig heeft.

Vochtinname

Het beste is om ongeveer 1,5* liter water per dag te drinken. Veel mensen zijn zich er niet van bewust hoeveel zij drinken op een dag. De smartwatch geeft inzicht in hoeveel u drinkt per dag.

Door u hier bewust van te zijn kunt u dit gemakkelijk aanpassen.

Consequent te weinig drinken heeft grote negatieve gevolgen voor je gezondheid*.

Ontspannen

In een wereld vol prikkels, drukte en stress is het heel belangrijk dat u ook voldoende rust neemt.

Het lichaam is gebouwd om inspanning en ontspanning op een gebalanceerde manier af te wisselen.

Door de drukte van de dag wordt ontspannen vaak vergeten.

Door de smartwatch wordt u zich hier van bewust en kunt u het aantal rustmomenten creëren dat het lichaam nodig heeft om optimaal te presteren

Beweging

Beweging is een essentieel onderdeel van een vitaal leven. De smartwatch houdt bij hoeveel u beweegt en geeft in combinatie met uw persoonlijke programma inzicht in uw resultaat.

Training

Een gezond lichaam betekend een sterk en vitaal lichaam. Om een vitaal, weerbaar en gezond lichaam te creëren is een stukje training erg belangrijk. Toch hebben veel mensen er moeite mee hier een balans in te vinden. We zien dat veel mensen heel fanatiek beginnen met sporten en direct 4 á 5 keer per week sporten en van de één op andere dag teruggaan naar 0. Balans is hierbij de sleutel. Zorg ervoor dat het sporten makkelijk in je dagelijkse schema past, plan het in, net als al uw andere taken en zorg dat het makkelijk te behalen is. Begin bijvoorbeeld met 1 a 2 keer per week sport en breid dit uit als daar behoefte naar is. 

Zitten

Dat wij als mens niet gemaakt zijn om te zitten is duidelijk. Toch komen we er tegenwoordig niet meer onderuit. De meeste van ons werken achter een bureau en met alle platforms zoals Netflix zitten/liggen we ook thuis steeds langer op de bank. Jouw smartwatch houdt bij hoeveel u zit per dag en kan reminders sturen wanneer het tijd is om wat actiever te zijn. Door dit in de gaten te houden blijf u fit en verlaag u de kans op gezondgeidsproblemen*

Ademhalen

Heeft u wel eens stilgestaan bij uw ademhaling? De manier van ademhalen zegt veel over uw gezondheid. Het aantal ademhalingen per minuut is een goede graadmeter voor vele gezondheidsklachten. Een te hoge ademfrequentie kan erg gevaarlijk zijn*. Veel smartwatches houden de ademfrequentie bij, ook bieden deze de mogelijkheid om ademoefeningen te doen.

Slapen

We horen het vaak om ons heen. “Slaapt u voldoende?” is een vraag die refereert naar de acht uur slaap die elk mens nodig heeft*. Goed slapen is meer dan alleen acht uur. Het betreft de verschillende fases waarin u terecht moet komen, hoe lang u zich daarin bevind en hoe u weer wakker wordt. Slecht slapen kan een enorm negatieve invloed hebben op uw dag. De gevolgen van slecht slapen worden vaak onderschat*.

We kijken uit naar je ideeën

Laat een reactie achter

Watch and Smile
Logo
Enable registration in settings - general
Vergelijk items
  • Totaal (0)
Vergelijken
0